مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 11:502023-07-13حوادث

بسته خبری حوادث خراسان جنوبی| خرید مجازی که برای شاکی 380 میلیون ریال آب خورد


در بسته خبری حوادث امروز خراسان جنوبی اخبار خرید مجازی که برای شاکی 380 میلیون ریال آب خورد و دستگیری 7 خرده فروش مواد مخدر در بشرویه را مرور می کنیم.

- خرید مجازی که برای شاکی 380 میلیون ریال آب خورد    سرهنگ قدرت الوانی، رییس پلیس فتا خراسان جنوبی اظهار داشت: فردی به پلیس فتا مراجعه و با ارائه شکواییه اعلام کرد مدتی قبل در یکی از شبکه های اجتماعی یک آگهی تبلیغاتی در خصوص خرید کالا توجه وی را به خود جلب کرده که در آن کالا ها با قیمت بسیار مناسب تبلیغ شده بود.

وی افزود: بنابراین از این کانال مبلغ 380 میلیون ریال خرید کرده و مقرر شد فرد فروشنده بعد از مدتی کالا را برایش ارسال کند که بعد از گذشت چند روز نه تنها کالا را برای خریدار ارسال نکرده بلکه پاسخگوی تلفن خودش نیست.

رییس پلیس فتا خراسان جنوبی افزود: به منظور رسیدگی به شکایت این شهروند بزه دیده و احقاق حق وی، بلافاصله کارشناسان پلیس فتا رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار داده و پرونده اولیه در این خصوص تشکیل شد.

سرهنگ الوانی بیان داشت: با اقدامات تخصصی و فنی انجام شده توسط کارشناسان پلیس فتا و استخراج مستندات و ادله دیجیتال لازم، فرد کلاهبردار که در خارج از استان زندگی می کرد شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی پول به صورت کامل به حساب شاکی برگشت داده شد و پرونده ای در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری حوادث خراسان جنوبی| خرید مجازی که برای شاکی 380 میلیون ریال آب خورد

بسته خبری حوادث خراسان جنوبی| خرید مجازی که برای شاکی 380 میلیون ریال آب خورد